Hemligt paket

Är det något Vilya tycker är spännande så är det när det kommer hem paket. Oavsett om det är saker till henne, mig eller Kim så vill hon vara med och öppna det och se vad som gömmer sig i. Fullt förståeligt iofs då jag också tycker om paket. Man blir alltid nyfiken på innehållet om man inte är den som vet vad som döljer sig på insidan.

Nu vet ju oftast jag det då jag nästan alltid är den som beställt innehållet i paketet. Så även denna gång. Idag kom jag nämligen hem med det här paketet.

(Ser större ut på bilden än vad det är)

Vilya ville självklart att vi skulle öppna det men den här gången så fick det förbli oöppnat. Inte hennes val om vi säger så och hon var nog en aning besviken men köpte ändå förklaringen att det var mammas paket och att vi inte skulle öppna det idag. Jag trodde att hon skulle prottestera mer men Paw Patrol-filmen och hennes koja lockade som tur var mer än ett paket till mamma. Tur var väll det också då innehållet i lådan är hennes födelsedagspresenter från mig och Kim. Bra att vara ute i god tid då jag aldrig vet riktigt när jag får tillfälle att slå in dom utan att hon ska vara med och hjälpa till. Blir ju inte riktigt samma överraskning om man slår in sina egna födelsedagspresenter. 

Nu har hon bara en månad kvar till sin födelsedag och hon längtar dit. Först ska vi dock ha påsk och påskägg och det ser hon också fram emot. Tur med saker som händer för att dela upp tiden i lite mindre bitar. Väntan blir inte riktigt lika lång då. Ja, den känns i alla fall lite kortare.

Over and out!

Kommentera inlägget här :