Gott nytt år!


Ville passa på att önska alla ett riktigt gott nytt år. Jag vet att året som just håller på att rinna ut på många sätt vart ett jobbigt och tungt år. Saker runt om i världen har gjort att vi nog är många som börjat fundera på vad som verkligen är viktigt för oss och kanske till och med prioritera annorlunda. Många saker har skakat om oss alla som ett samhälle och frågan vad framtiden kommer att erbjuda känns ganska svår att svara på. Man kan alltid sia om framtiden men just för tillfället ser mycket väldigt mörkt ut.

Just därför väljer jag just nu att fokusera på de ljusglintar som finns runt omkring mig, som stjärnorna på himlen. De syns inte alltid men dom finns ändå alltid där. Mina vänner och min familj, ni betyder allt för mig och är det som lyser upp min värld som mest även när allt känns mörkt och tungt. Ingen nämnd och ingen glömd.

Så just exakt nu önskar jag er alla ett riktigt gott nytt år och hoppas att ljusglimtarna under nästa år växer i både antal och storlek för oss alla. Jag hoppas att 2023 blir ett ljusare år med mer glädje och mer hopp om framtiden.

Gott nytt år!
Over and out!

Kommentera inlägget här :