Klara för kalas

Det var lite funderingar på om vi skulle kunna ha något kalas för busfröet nu när hon fyller år. Hon blev sjuk i tisdagskväll, var helt utslagen hela onsdagen men både igår och idag har hon mått bra och då är det ju tur att vi nu har allt klart för att fira Vilya på hennes treårsdag.

Idag gjorde jag klart hennes pupp-treat-cockies. Och jag måste erkänna att jag blev riktigt nöjd. Färgerna kunde blivit lite bättre men kristyr är inget jag jobbat sådär jättemycket med så det blir bättre och bättre varje gång.


Tårtan är klar så när som på att den ska kläs in i gul marsipan och få gröna ljus ditsatta. Vilya har själv valt att hon skulle ha en gul tårta med gröna ljus och hon älskar prinsesstårta så det blir en tårta med marsipan. 

Paketen är inslagna och undanstoppade så hon får öppna dom först när gästerna kommer. Annars finns nog risken att hon ställer in sitt kalas för att kunna leka istället. Jag hoppas att hon blir glad med sin födelsedag.

På söndag ska vi uppfylla en önskning hon tjatat om i över en vecka nu. Vi ska bara vara hemma vi tre och mysa och ta det lugnt. Inga gäster och inga utflykter. En önskan som är lätt att uppfylla.

Nu är det dax att gå och lägga sig så att vi alla orkar med morgondagens firanden.

Over and out!

Kommentera inlägget här :