Det där bra stället.

Ni vet det där bra stället där man lägger saker för atr man ska komma ihåg vart dom är sen? Jag måste ha säkert sjutton sånna ställen men hittar jag det där jag ska ha när jag behöver det? Nopp!

Den här gången är det ett litet rosa lås som är på vift. Jag hade det här i början av veckan när jag höll på med mina väskor och provpackade handbagaget. Jag hittade mitt lilla lås då och tänkte "va bra, där är det då vet jag" sen lät jag det lilla kvar på samma ställe för då skulle jag ju veta vart det var någonstans sen när jag behöver det. Tror ni att jag minns vart jag såg det någonstans? 

Jag skulle visa Kim låset i fredags för jag undrade om han hade den andra nyckeln då jag bara hittade en med låset men självklart så kom jag inte ihåg vart sjutton jag hade sett låset från början. Nu har jag snart letat hela helgen och fortfarande inget lås. 

Det är synd att det måste vara ett sånt där speciellt TSAlås för annars hade jag inte haft några problem. Lås har jag ett antal liggande ifall att jag skulle behöva dom.


Jag får helt enkelt leta vidare efter mitt lås och hittar jag det inte så får jag köpa ett nytt. Då kommer det lås jag letat efter nu garranterat komma fram.
Har ni också ett sånt där bra ställe där ni lägger saker ni ska komma ihåg vart de är någonstans?

Over and out!

Kommentera inlägget här :