Glad påsk

Inget är som det brukar i år. Det får man ju absolut erkänna. En sak är dock säker och det är att tiden rullar på framåt i alla fall oavsett vad som pågår runt om i världen. Det betyder ju också att en helg som påsken inträffar i alla fall.

Nu är det nog många som precis som mig fått tänka om och ställa in planerna man hade för just den här påsken. Jag, Kim och Vilya skulle vart nere i Karlshamn just nu men så blev det ju inte. Jättetråkigt tycker vi men det var inget vi kunde råda över. Det är tråkigt att behöv ställa in planer sådär bara. Det är också tråkigt att inte få umgås med sina nära och kära oavsett om dom bor långt bort eller nära.

Jag vet att jag absolut inte är ensam om att tycka såhär och det är väll en aning till tröst mitt i alltihop. Jag saknar mina vänner och min familj i alla fall. Jag kommer uppskatta att få träffa dom igen när det här har lugnat ner sig och vi alla kan börja återgå till något som liknar en vardag.

Just nu önskar jag er alla i alla fall en fin påsk och hoppas att ni kan få lite solsken och vacker vår att njuta av. Glad påsk 🐣



Over and out! 

Kommentera inlägget här :