Snacks

Fler än jag som gillar att knapra på någonting när dom sitter och tittar på film? Jag tvivlar på att jag är ensam om det. Jag gillar godis, frukt, chips, popcorn, kakor, glass och säkert någonting mer som jag inte kommer på just nu. På senaste tiden så har det jag knaprat på mest vart majskakor med olika smak. Det började med att jag hittade en ny smak i somras och den var helt klart över förväntan god och sen har det bara fortsatt därifrån. 


Smaken jag hittade i somras var popcorn. Jag hade som sagt inga höga förväntningar på den här smaken men jag blev glatt överraskad. Det smakade helt enkelt som biopopcorn. Inte alla som gillar det vet jag mem jag älskar det. Jag anser att popcorn på bio är ett måste. Det ingår liksom i att gå på bio.

När jag var och handlade här i veckan så letade jag efter dom här popcornkakorna men dom var slut. Det fanns dock en ny smak som var en säsongssmak för vintern/julen. Jag var tveksam men jag tänkte att jag kan ju alltid prova. Smaken den här gången var salt caramell.


Även denna gång blev jag glatt överraskad. Dom var supergoda. Tyvärr är det ju limited edition men man kan ju alltid hoppas på att dom fortsätter med den i alla fall.

Det är andra gången på kort tid som jag älskat någonting med just den här smaken. Undrar om det är min nya favorit över lag? Trodde inte att jag gillade den här smaken men tydligen hade jag fel, eller så har mina smaklökar helt enkelt ändrat på sig.
Någon annan som testat dessa? Vad tyckte du?

Over and out! 

Kommentera inlägget här :