Grattis Morfar

Idag har mina tankar absolut inte riktigt vart här och nu utan i det som varit. Idag skulle morfar ha fyllt 86år och det är så enormt tomt utan honom. Även om jag inte bott nära mormor och morfar så är det absolut ett tomrum efter honom. Jag har försökt att inte vara ledsen idag för det vet jag att morfar inte hade velat. Mitt lilla busfrö Vilya har ju absolut hjälpt till att hålla mig på gott humör. När hon blir större kommer hon absolut att få höra många minnen om sin gammelmorfar.
 
Nu ikväll har jag suttit och kollat igenom en hel massa gamla bilder i datorn och jag har hittat både en och tre på morfar. Det är så många fina minnen i dessa bilder och dom får helt enkelt tala för sig själva.
 
    
 
    
 
    
 
Morfar du är så otroligt saknad av oss alla och jag vet att vi tänker på dig allihopa. Det här skulle vart din 86:e födelsedag men nu blev det inte så. Den kommer dock för alltid att vara din dag.
 
Over and out!
 

Kommentera inlägget här :