Grattis Kim

Idag är det Kims födelsedag. Inget han själv egentligen lägger på minnet men han är tillsammans med mig och då kommer han inte komma undan att i alla fall fika lite. Sagt och gjort, idag firade vi honom med tårta. 


Jag var lite orolig över att försöka baka en tårta ensam hemma med Vilya men det hade jag ju inte behövt vara. Jag har världens snällaste lilla tjej som först sov och sen låg och pratade med sina händer i sin babysitter.
Iår gick jag ifrån min tradition av att göra tårtor med nördtema till Kim. Det blev bara en tårta tyckte jag men Kim tyckte att den hade lite av ett boktema och det passar ju två boknördar som vi är.

Kim, grattis till dig på din dag. Att få ha dig i mitt liv gör mig glad varje dag och jag ser fram emot massor av fler födelsedagsfiranden tillsammans. Tack för allt du gör för mig och för våran fina lilla dotter. Älskar dig mer än jag någonsin kommer kunna förklara med ord. 

Tack allihop som kom och firade Kim idag. Tack för att ni hjälper mig med att inte låta Kim glömma bort sin dag.

Over and out!

Kommentarer :

#1: M

💕

skriven

Kommentera inlägget här :