Börjat boa...

Jag tror att jag kommit in i den där perioden när man vill boa och göra allting klart innan babyn kommer. Oavsett om det är så eller ej så är det exakt det jag vill just nu. Kläder till den lilla krabaten är väll så gott som klart och nu är det bara resten kvar. Har börjat köpa och beställa hem en hel del saker och det känns som att det börjar bli klart. Ja, att få hem allt i alla fall, det ligger fortfarande nedpackat i kartonger och väntar på att bli uppackat.

En sak som jag redan packat upp och undersökt (kom iofs inte i en kartong utan bara i en påse) är skötväskan. Kom fram till att jag ville ha en skötväska i form av en ryggsäck så det är vad jag köpte också. Blev riktigt nöjd när jag fick hem den och kollade på den. Den var större än jag trodde så får jag inte ner det som behövs och lite till i den blir jag riktigt förvånad.

Självklart var jag tvungen att göra skötväskan en aning personlig också. Den kan ju inte se ut exakt som alla andras. Ni som känner mig vet redan att min ryggsäck som jag använder varje dag är fullsatt med olika pins. Skötväskan fick samma behandling om vi säger så. Kanske inte riktigt lika många (ännu) men i alla fall några.

Min ryggsäck, känner ni igen några av mina pins?

Nya skötväskan, hoppas någon känner igen märket mitt på.

Det som jag och kim har kvar att fixa på våran lista över saker som ska vara klara när babyn kommer är nu skötbord, vagn och babyskydd. Ingen lång lista direkt så den är nog snart avklarad. Får se hur allt blir när jag har alla saker hemma och verkligen kan börja fixa klart allting? 

Over and out!

Kommentera inlägget här :