Alla hjärtans dag

Hoppas att ni alla haft en fin Alla hjärtans dag oavsett vad ni har fyllt den med. 


Jag vet att den här dagen av tradition är något man firar tillsammans med sin partner om man har någon men jag tycker nog det är lite trångsyn. För mig är min familj och mina vänner lika viktiga som min partner. Det är viktiga rellationer och kärlek oavsett och en dag som den här så är all kärlek värs att uppmärksammas.

Till min familj, älskar er och är otroligt tacksam att jag har er. Ni har alltid funnits där för mig och oavsett vad livet har gett mig så har ni stått vid min sida. ❤

Till mina vänner, ni betyder mer för mig än vad ni vet om. Ni är familjen jag valt åt mig själv och jag är glad att jag har er i mitt liv. Ni är galna, knäppa, underbara och helt enkelt bäst på att alltid göra mig glad. ❤

Till Kim, min partner, min pojkvän, min sambo, min själsfrände och min andra hälft. Sen han kom in i mitt liv för 17 år sedan så har han aldrig lämnat det. Alltid funnits där för mig och stöttat mig. Han gör mig glad och får mig att känna mig trygg och älskad varje dag. ❤

Det är alla dessa personer som den här dagen handlar om för mig. Egentligen så handlar 365 dagar om året om dessa människor och jag tror tyvärr att det är lätt att glömma bort det mitt i all vardag. Det är därför den här dagen är en bra påminnelse om just detta och att det alltid är bra att påminna dom där viktiga människorna runr omkring en att dom är viktiga och att dom betyder en hel del.

Over and out!

Kommentera inlägget här :