Dax att börja om?

Vart har tiden tagit vägen? Det känns inte som att det var så länge sedan jag skrev här men det är det ju. Sommaren bara kom och gick och sen drog jobbet igång igen och jag vet inte vart dagarna försvunnit. Känns nästan läskigt att tänka på att det redan är slutet av september. Bara en vecka kvar av den här månaden och jag tycker fortfarande att det borde vara augusti ännu. 


Tror att jag får ta ett djupt andetag och försöka hinna ikapp med tiden. Kan ju inte gå och halvsova när det börjar närma sig med min favorittid av året. Bara 92 dagar kvar till julafton och jag börjar ju min jul redan 1:a december. Känns både långt bort och samtidigt riktigt nära. Ska försöka få upp ett inlägg med sommarens påhitt här under veckan och även en uppdatering av min läsutmaning. Förhoppningsvis håller sig förkylningen som kryper runt i utkanten av mitt medvetande sig på sin kant också. Håller tummarna för det.

Over and out!

Kommentera inlägget här :