Sommarläsning

Det råkade visst bli sommar och det gjorde att mitt fokus bara gled iväg härifrån. Nu har jag äntligen hittat tillbaka och antingen idag eller imorgon kommer en uppdatering på min utmaning med 50 böcker på ett år. Måste ju redovisa böckerna för maj.

Juat nu tänkte jag skriva lite annat. Har nämligen tänkt en del på att det är många som verkar läsa nu under sommaren. Ser böcker och reklam för sommaläsning överallt. Hittar nästan ett litet hörn med böcker i varje affär. Så vad läser ni nu under sommaren? Har ni något nytt ni köpt just enbart för att läsa nu under sommarsemestern? 

Många köper en, kanske två böcker. Jag känner mig själv och har bunkrat upp med sex nya böcker. Väntar bara på att min semester ska börja på fredag så att jag får sätta tänderna i dom.


Få se om jag lyckas hålla mig tills dess eller om jag tjuvstartar.

Over and out!

Kommentera inlägget här :