Fastnat i bokhyllan...

Bara så ingen tror att jag försvunnit, kom på att jag glömt bort att blogga helt på några veckor nu. Det finns en väldigt bra förklaring, jag lovar. Pga mitt nyårslöfte/utmaning så har jag fastnat lite i min bokhylla. Böckernas värld har helt enkelt vart mer lockande än den digitala världen de senaste veckorna och det är inget jag tänker be om ursäkt för. Böcker har alltid haft en magisk dragningskraft på mig och skulle jag kunna försörga mig på att läsa så hade jag nog gjort det också.
 
 
Jag ska göra ett ärligt försök att uppdatera här lite oftare. Tycker ni att det blir tomt för länge här inne får ni leta reda på mig. Jag sitter förmodligen vid bokhyllan och försöker välja ut nästa bok att plöja mig igenom.
 
Over and out! 

</div

Kommentarer :

#1: M

Haha, skönt att du sa att du sitter vid bokhyllan, blev orolig att jag skulle behöva komma med sågen och få ut dig ur bokhyllan😂 Fick en dråplig bild i huvudet😂 Puss M

Svar: hahahaha ja riktigt så illa är det nog inte. Bara böckerna som håller fast mig och dom har jag alltid släpat med mig i alla fall så det var ju inget nytt 😜
Tigerbumbi

skriven

Kommentera inlägget här :