Julgran 🎄

Dagarna nu i december gÄr verkligen fort. Nu har mer Àn halva tiden till jul passerat och julkÀnslan ökar mer och mer för varje dag. Jag Àr nÀstan klar med alla julklapparna som ska fixas och igÄr la jag alla julkort pÄ lÄdan sÄ dom borde komma fram nÀsta vecka.

Den hĂ€r helgen var planen att julgranen skulle upp. Jag trodde att jag skulle fĂ„ ta det nĂ€sta vecka dĂ„ jag inte riktigt haft nĂ„gon energi idag men det Ă€r tur jag har vĂ€rldens bĂ€sta Kim. Han brukar överlĂ„ta allt vad julpyntande heter till mig men inte den hĂ€r gĂ„ngen. Han hĂ€mtade upp julgransgrejerna frĂ„n kĂ€llaren, satte ihop granen och fluffade upp grenarna (det Ă€r en plastgran med inbyggd belysning). Sen hjĂ€lpte han mig med stjĂ€rnan och att fĂ€sta fast glitterslingorna. Allt jag behövde göra var att hĂ€nga upp kulorna i granen och arrangera glittret som jag ville ha det. 


Jag blev riktigt nöjd och julstĂ€mningen hĂ€r hemma ökade massor. Älskar att belysningen liksom sitter i sjĂ€lva granen. Det Ă€r superfint och inget trassel. Granen var absolut vĂ€rd pengarna.

Over and out!

Kommentera inlÀgget hÀr :