1UPbox

Då har det kommit en grön låda ifrån 1UPbox igen. (Den kom för lite drygt en månad sen då det är juliboxen. Jag behöver verkligen komma ikapp nu.) Temat den här gången var Faction och det var en ganska bra blandning av saker i den. 

Först ut var en liten pin med Gamorra från Guardians of the galaxy. (Tror jag, kan ha fel.) Den fick snabbt ett hem på min ryggsäck och följer med mig överallt på det sättet.
 
 
Nästa grej var ett stort klistermärke från. Jag som älskar klistermärken blir alltid lika glad för dom men vet inte riktigt vart jag ska sätta dom ännu.
 
     
 
Sen fick jag en liten Star Wars-figur. Man kunde få flera olika och i min box låg det en AT-AT. Passade perfekt in i min samling.
 
 
Sen fick jag en air-freshener med en assasins creed-bild. Den luktar tydligen jordgubb. Använder inte direkt sånna så jag får se om jag behåller den eller ger den till någon som är mer inne i dom spelen än vad jag är.
 
 
Det sista i boxen var självklart månadens t-shirt. Captain America mot Ironman, vems sida står du på? Tyckte att den här tröjan var roligare än den förra då det här är figurer jag faktiskt känner till ordentligt så det var absolut ett stort plus.
 
 
Snart hoppas jag att augustis box dyker upp i brevlådan. Temat den här gången är Fight och det skulle bland annat vara något kopplat till Turtles i den. Jag är jättenyfiken.
 
Over and out!
Taggar: #1upbox, #tvspel;

Kommentera inlägget här :