Nya garderoben

Det här blir inget långt inlägg utan det är mer bara en uppdatering. Jag slängde ju ut mina gamla garderober och sen flyttade vi runt lite i vårt sovrum. I måndags förra veckan så blev min nya stora garderob levererad. Fem paket som skulle lyckas bli en stor garderob. (Kan ju direkt erkänna att jag råkar tycka att det är kul att bygga ihop IKEAmöbler och är rätt bra på det.) Jag såg fram emot att bygga ihop alla delarna men en enda blick i bruksanvisningen fick mig att inse att det här inte var min grej. Mitt tålamod hade tagit slut efter första sidan. Kim var en ängel och när han kom hem efter jobbet i tisdags så byggde han ihop allt åt mig. (Det tog typ 7 timmar och han använde både en och två svordomar på vägen.) När det var klart flyttade jag in alla mina kläder. Var rädd att jag inte skulle få plats med alla mina kläder trotts att jag rensade ur hur mycket som helst. Allt fick i alla fall gott om plats och jag är supernöjd. 
 
 
Jag är supernöjd med min nya stora garderob och det känns lite som att jag faktiskt plockat både en och två vuxenpoäng då jag faktiskt köpt en garderob som inte är tänkt till ett barnrum.
 
Over and out!

Kommentarer :

#1: M

Blev super snyggt!! Puss M

Svar: Visst blev det =) När ska vi till IKEA och köpa möbel till balkongen då?
Tigerbumbi

skriven
#2: M

När som helst, nu börjar jag dessutom känna mig som en människa igen....ngn dag den här veckan kanske...Onsdag el torsdag? Vi kan höras imorgon o bestämma. Puss M

Svar: Toppen =)
Tigerbumbi

skriven
#3: M

Ring mig imorgon när du kan så bestämmer vi när🤗

skriven

Kommentera inlägget här :