1UPbox

Fick hem min 1UPbox för april här för någon vecka sedan. (Nu börjar jag komma ikapp med mina boxar och bloggen.) Temat för april var Action och den var som vanligt full med roliga och fina saker. Som vanligt fick man med en liten pin med månadens tema.

   

Det första var den här månadens unika T-shirt. Den här gången var det Groot, captain Jack Sparrow och The last airbender. Jag älskar dom här t-shirtarna då det är bra kvalitet på båden tröjan och trycket. Trycket sitter kvar superbra även efter flera tvättar och den är gjort av 100% bomull.

 

Sen fick jag en klocka som bara går att få via 1UPbox. Kanske inte den bästa kvaliteten men den funkar att se tiden och den sitter bra på armen. Jag gillar den.

    

Nästa sak i lådan var ett stort svartvitt klistermärke med Jack Sparow.

Nästa sista grejen var ett nyckelband med figurer från serien The last airbender.

Den sista grejen var en liten gosedjursversion av The Vision från Marvels Avengers.

NU har jag hunnit ikapp med mina 1UPboxar och jag ser fram emot den här månadens box som har temat Genius. Det ska bli intressant att se vad dom plockat ihop nu i Maj.

Over and out!

Kommentera inlägget här :