Födelsedag

Förra helgen fyllde jag år. Firade det i dagarna två på olika sätt. På lördagen hade jag spelkväll tillsammans med några kompisar. Vi köpte pizza, snackade, spelade TP och hade en rolig kväll. 
 
På söndagen, som var min födelsedag, så hade jag fått världens kanonväder. I vanliga fall brukar min födelsedag innebära regn, snöslask och en allmänt grå och kall dag. I år så blev det verkligen tvärtom. Det var strålande sol och vackert vårväder. Det var visserligen rätt kallt men vår balkong som ligger i lä blev så pass varm att vi kunde ha balkongdörren öppen en lång stund. Hade treditionsenlig födelsedagsfika med familjen. Hade bakat en cheescake som vi mumsade på. 
 
 
Tack allihop som var med på olika sätt och gjorde min födelsedag till en riktigt fin dag.
 
Over and out!

Kommentera inlägget här :