Grattis Kim

Idag är det min älskade Kims födelsedag. Även om han inte är så mycket för att fira den så är jag det. Idag blir det självklart tårta och presenter här hemma.
 
Stort grattis till dig på din dag. Älskar dig så otroligt mycket och är så enormt glad att jag har dig i mitt liv. Du gör varje dag bättre och jag trodde inte att det gick att älska någon så mycket som jag älskar dig men jag har blivit överbevisad. Min själsfrände och min bästa vän, vad skulle jag göra utan dig?
 
Du får mig att le och skratta oavsett hur ledsen jag är eller hur dålig dag jag har. Du får mig att tro på mig själv och du får mig att vilja leva livet fullt ut. Jag älskar faktumet att vi kan prata om allt och inget i timmar. Vi har kännt varandra i snart 16 år och ändå lär jag mig hela tiden nya saker tillsammans med dig. Det här är din dag och jag kommer göra allt jag kan för att du ska få en riktigt fin dag.
 
 
Älskar dig Kim! Grattis på din helt egna dag.
 
Over and out!

Kommentarer :

#1: Annette

Grattis till världens bästa svärson! Är så glad över att Helena har dig och att du gör henne gott! M

skriven
#2: Anonym

Gratulera drummeln från oss 🎉 🎉 🎉 ;-) Mikael och Lizette

Svar: Har gjort det och han hälsar och tackar ^^
Tigerbumbi

skriven

Kommentera inlägget här :