1UPbox x2

Jag har verkligen tappat bort mina uppdateringar på det här med 1UPboxarna som jag har fått. Kan ju bero på att boxen som kom i maj kom när jag hade massa annat i huvudet iom skolavslutning och allt sånt och junis box dök upp en vecka in i juli. (Postnord var seeeega, tog dom två veckor att se till att jag fick min box från det att den kommit till Sverige.) Nu när Juliboxen är på ingång har det ju va på tiden att lägga upp de andra två här först innan den dimper ner i brevlådan.
 
Så vi tar fört och främst boxen jag fick i maj. Temat på den var Genuis.
 
Det som fanns i den här boxen var då magneter i form av klassiska slagsmälsbubblor från serietidningar, en tygmärke, hörlurar med en massa stilserade karaktärer på sladden och en Batman som ska klättra på en sladd till tex hörlurar, dock inte en platta sladdvarrianten som de hörlurar som man fick med har. (Jag tyckte dessutom att den här Batman hade vissa drag gemensamt med en viss pressident, kommer nog låta honom fortsätta bo i sin lilla kartong.)
 
  
  
 
Sen får jag ju alltid en T-shirt med i boxen också. Den här gången var den en T-shirt med ett mashuptryck av Batman, Superman och Flash. Kanske inte direkt min favvo men helt ok.
 
 
 
Då tar vi nästa box då. Boxen för juli hade temat Universe.
 
 
Jag fick ett armband med en klassisk spaceinvaderfigur på och en multipenna med Avengers på.
 
   
 
Den innehöll också två saker som jag inte har någon koll på alls. En liten nyckelringsplushi från Steven Universe och ett stort klistermärke med Rick and Morty.
  
   
 
Junis T-shirt hade även den ett tema som jag inte har någon koll på. Rick and Morty, vad är det för någon serie egentligen? Har bara sett när dom gör ett litet inhopp/crossover i ett Simpsons-avsnitt. En helt ok T-shirt i alla fall.
 
 
Sådär, nu är jag tillbaka på banan igen och kan vänta in boxen för juli. Den har tydligen fått temat Faction, får se vad det innebär.
 
Over and out!
 
 
 
 
Taggar: #1upbox;

Kommentera inlägget här :