Ny borste

Jag köpte en ny hårborste här för någon vecka sedan. Inte en sådär jättestor sak kan man ju tycka. Om man inte är som jag som envisas med att ha midjelångt hår trotts att man är håröm som sjutton. Jag har altid haft problem med just borstar och sånt. Mitt hår har en förmåga att alltid trassla ihop sig oavsett vad jag gör, ifall jag inte har det uppsatt i knut eller flätor.
 
 
Med alla mina tidigare borstar så har det vart ett krig varenda morgon för att reda ut håret. Det har vart både smärtsamt och tagit lång tid. Det är därför jag är så glad över den här nya borsten. Helt plötsligt så går det lätt att reda ut håret utan en massa trasslande och bråkande. Tiden det tar för mig att reda ut mitt hår på morgonen har helt plötsligt krympt. Får erkänna att jag är grymt nöjd med den här borsten.
 
Det är en borste som både reder ut och som ger glans samtidigt och jag köpte min borste på Glitter, tror att dom går att får tag på lite över allt.
 
Over and out!
 

Kommentera inlägget här :