1UPbox

Nu är det ett tag sedan jag fick hem min 1UPbox för mars och jag har redan redan fått hem min box för april så det är hög tid att jag delar med mig av det här inlägget.

Temat för mars var TEAM

Som vanligt innhöll boxen en hel drös roliga saker. Det jag varje månad ser mest fram emot är dock den T-shirt som finns med. Det är en unik T-shirt som du inte kan få någon annanstans än genom 1UPbox. Den här gången var det en supersnygg T-shirt med Sonic, The flash och Rocket på. Coolt tryck och som vanligt toppenkvalitet. Jag älskar dom här tröjorna då dom är långa och väldigt bekväma att ha på sig. Det är 100% bomull och dom är supermjuka och sköna att ha på sig. Det är även bra kvallitet på trycken som sitter kvar helt perfekt även efter ett par tvättar.

 

Det andra som fanns i boxen var en liten Sonic-figur (den fick självklart Kim då han är den av oss som spelat sonicspelen), en Adventuretime-affisch, ett armband med X-menfigurer på, månadens pin och supersöta klistermärken med Turtles.

            


En helt klart godkänd box och jag längtar redan efter nästa som har temat ACTION.

Over and out!

Taggar: #1upbox, #TMNT, #turtles, #tvspel;

Kommentera inlägget här :