Kawaiibox nr 6

Nu har min senaste kawaiibox trillat ner i brevlådan här hemma. Eller ja, den kom till postutlämningen och jag fick hämta den där. Alltid lika kul att få hem avin och veta att man har ett paket fullt med söta små saker som väntar på en. Det här är verkligen min present till mig själv en gång i månaden.
 
 
Det här var ju då augustis box som kom och det var som vanligt masor av söta saker i den. Tror att det var en liten tanke på att många skolor börjar nu för det var ett helt set med blyertspennor, sudd och pennvässare. Sånt behöver jag alltid. Pennor går det åt här hemma, både blyerts och bläck och till och med tusch.
 
 
Det som kom i boxen den här gången var ett gör-det-själv-godisset, en nyckelring i form av en glass, en mobilram med öron, pennset, en liten plånbok/väska i form av en cupcake, en väskprydnad, ett hårspänne, ett sudd i form av ett läppstift, en bläckpenna, ett set med brevpapper och kuvert, små ringar och självklart klistermärken, denna gång i from av olika japanska snacks.
 
Massor av gulliga saker och den här gången också en hel del användbart. Väskan har jag mitt busskort i och pennor använder jag alltid massor av. Nyckelringar och liknande använder jag alltid massor och klistermärken kan jag aldrig få för många av.
 
Ser redan fram emot nästa box. Är så nyfiken på vad det kan tänkas vara.
 
Over and out!
Taggar: #kawaiibox;

Kommentarer :

#1: Susanna

Så kul! :D

Svar: Jepp ^^
TigerBumbi

skriven

Kommentera inlägget här :