Sy- och hantverksfestivalen

 
Idag var jag till Älvsjömässan (Stockholmsmässan) och det var dax för sy- och hantverksfestivalen. Jag hoppade över den i våras för jag kände att det alltid är samma saker där varje gång. Nu hade jag lite olika saker plannerade och då var det kul att gå dit och hitta material till det också.
 
Det var skönt att gå dit nu på söndagen för det var inte fullpackat med folk som det ibland kan vara på mässor. Det gick faktiskt att gå runt och titta i lugn och ro. Det var visserligen en hel del folk men inte så att det kändes överfullt. Dock som det alltid är så finns det folk med barnvagnar som anser att vagnen ger dem automatisk förtur till allting. 
 
Det blev en del garn till kommande projekt som jag har plannerat här under vintern. Är taggad att få börja med dessa redan nu men jag tror att jag ska försöka avsluta mina pågående projekt först.
 
Det var i alla fall en riktigt rolig mässa men jag tror att jag hoppar över den i vår igen. En gån gom året räcker liksom när det alltid är i stort sett samma utställare. Någon mer som var på mässan nu i helgen?
 
Over and out!

Kommentera inlägget här :