Hundvakt

Ni som följer min blogg på daglig basis vet att jag försöker skriva ett blogginlägg varje dag nu hela november och tyvärr har jag inte lyckats med det hittills. Jag har vart ganska bra på det dock. 
 
Nu fredag och lördag missade jag att blogga och det berodde baland annat på att vi hade besök av en fyrfota sötnos. Vi var hundvakter till Rosso, min vänn Yvettes fina vovve. 
 
 
 
Fokuset den här helgen blev därför något helt annat än att sitta vid datorn och blogga. Det blev en helg full av prommenader och vovvegos. Jag prioriterade helt enkelt det verkliga livet framför det som jag har här i cybervärlden. 
 
Sen är det ju dax för min favorittid på året också. Det börjar krypa mot jul. Idag är det första advent och jag som älskar julen och att pynta lägenheten inför julen. Gårdagen gick till stor del åt att plocka upp kartonger från källaren och göra det julfint här hemma. Jag får erkänna att jag blev riktigt nöjd.
 
Over and out!

Kommentera inlägget här :