Kawaiibox #2

I veckan fick jag mina andra Kawaiibox. För er som inte vet vad Kawaiibox är så är det en prenumerationslåda med massor av söta saker från japan och sydkorea som man får hem i brevlådan en gång i månaden. (Jag måste dock hämta ut min på posten då min brevlåda är för liten.) Jag har en prenummeration på ett år så jag kommer få totalt 12+1 låda. (12månader plus en gratis) Det här var min andra låda.
 
 
Själva lådan hade en annan design än den förra och jag får erkänna att jag tyckte den här var sötare än den jag fick förra månaden. Lila är trots allt min favvofärg och en låda täkt med lila hjärtan kan ju inte bli mycket mer än en fullträff. Även den här månaden var lådan packade med en hel drös söta saker och jag blev inte besviken på en enda av dom.
 
 
Jag fick jättesöt dekorerings tejp, små markeringspennor i form av supersöta små ägg, ett gör-det-själv-kitt för godis, söta kuvert, strassklistermärken för att tex dekorera mobilen med, självlysande puffiga klistermärken, en liten söt nessesär, en liten söt rosa squishy, små hårsnoddar och små hårklipps, en barbapappa penna (tydligen ett spöke men jag tyckte att det mer såg ut som barbapappa), ett 3D-klistermärke att ha på tex busskortet ocg en liten minipåse med sura godisar. Allt jättegulligt och det gjorde mig verkligen glad. Ser redan fram emot nästa låda.
 
Over and out!
Taggar: #kawaiibox;

Kommentera inlägget här :