Min födelsedag

I lördags förra veckan fyllde jag år. Nu är jag alltså 31. Kan inte riktigt få in det i skallen om vi säger så. Känner mig inte så gammal men tydligen är jag det. Kändes verkligen som att jag firade min födelsedag i tre dagar den här gången.

På fredagen var jag i gamla stan med finaste Fanny. Vi gick först på Chokladkoppen och drack varsin chailatte. Sen blev det trerättersmiddag på restaurang Borgmästaren (tror den hette så i alla fall.) Jättegod mat och trevligt sällskap. Jag var fortfarande mätt när jag vaknade på lördagen. Det ser jag som ett bra betyg.

På lördagen kom några av kompisarna över och vi hade spelkväll. Synd att inte fler kunde komma men stort tack till er som var med. En episk kväll med nördTP och så mycket skratt att jag trodde att jag skulle få träningsvärk i magen. Presenterna jag fick då hade verkligen ett tydligt tema. Nästan så att jag började undra om killarna snackat ihop sig.

        

På söndagen fixade jag tårta till födelsedagsfika med familjen. På förmiddagen kom Basse och Fanny över tillsammans med deras tre små busfrön. Alltid lika kul att träffas.
När dom åkt så kom min familj över och fikade. Fick fina presenter i form av presentkort och jag vet redan vad jag ska köpa för dom.
Efter ett besök på Vega för att fixa middagen så kom Nicke och Petra förbi. Fick te i present och vi hade en lugn och mysig kväll.

Så mycket har jag nog aldrig firat min födelsedag men det var verkligen kul och jag hade en superhelg. Tack för alla som kom och firade mig. Jag blev verkligen glad. Med sånt firande och så fina människor runt omkring mig behöver jag verkligen inte ha någon åldersnoja inför mina födelsedagar.

Over and out!

Kommentera inlägget här :