Min hatt

En rolig sak som jag måste berätta om efter min och Ms helg är att M friade nyår i Australien och hon hade med sig en liten present hem till mig. Hon hade med sig en australiensisk cowboyhatt. Blev supergald. Jag var i australien när jag var 9 och då ville jag ha en sån hatt. Då fick jag inte någon hatt för jag hade med mig en stråhatt hemifrån och det fick tydligen räcka med den. Jag behövde ju inte en ny hatt även om jag gärna ville ha en. Både M och M köpte ju nya fina hattar och jag förstog absolut inte varför inte jag också kunde få en hatt.
 
Nu när M var i australien igen så tyckte hon att nu skulle jag få min hatt. Hon sa att det hade hon bestämt redan när hon åkte dit. Skulle hon ha med sig någonting hem till mig så var det en sån hatt. Nu skulle jag få en. Sagt och gjort så hittade hon en hatt till mig och självklart blev det en rosa. Jag blev så glad när jag fick den av henne. Det var verkligen en superrolig överraskning.
 
 
Jag fick min hatt till slut, 22år senare men nu har jag en hatt från australien. Och en rolig historia om hur jag fick den också. (Självklart blev min hatt kvar i Ms bil när vi packade ur efter shoppinghelgen så jag får den nästa gång vi ses.)
 
Over and out!
 

Kommentera inlägget här :