Plånboksjakt

Ska man köpa någonting man kommer ha med sig varje dag så är det ju bra att man kommer fram till vad man vill ha också. I alla fall anser jag att man inte ska ha bråttom när man väljer saker man ska ha med sig i vardagen. Visst kan man snubbla över saker man älskar rent spontant ibland och det är toppen när man gör men annars ska man ta sig tiden att verkligen hitta något man gillar.

 
Det är exakt vad jag försöker göra nu när det handlar om en ny plånbok. Det finns hur mycket som hellst bara man googlar men långt ifrån allt faller en i smaken. Jag har i alla fall konstaterat att jag vill ha en modell större när det gäller en plånbok. Inte bara en sån enkel vikplånbok. Det ska även finnas ett fack för mynt i den (vart sjutton förvarar man annars mynten man har?) Och det ska finnas plats för kort (sånna har man ju en hel drös). 
 
Jag har hittat en hel drös med plpnböcker på nätet som jag gillar men som vanligt har jag beslutsångest så det får nog ta lite mer tid med valet. Tänkte i alla fall att jag skulle lägga upp bilder här på dom jag hittat så får ni se vad det är för typ av plånbok jag letar efter. Hittar ni någon snygg ni tror jag skulle gilla får ni gärna säga till också.
 
         
 
         
 
         
 
         
 
         
 
         
 
   
 
Det finns säkert massa fler som jag lyckats missa men som jag skrev förut, hittar ni någon snygg plånbok som ni tror att jag skulle gilla så säg gärna till.
 
Over and out!
 
 
 

Kommentarer :

#1: dh

skall du ha en plånbok en längre tid så är modellen och utförandet mer viktigt än utseendet, mer praktisk än snygg är mitt råd

Svar: Jag håller med dig men jag vill ha en som är både praktiskt och snygg.
Tigerbumbi

skriven

Kommentera inlägget här :