Läst i sommar

Nu i sommar under min semester har jag läst en hel del böcker. Jag har läst många böcker jag redan hade men också ett par nya. Jag är ju en bokmal men det sista halvåret har det inte blivit allt för många böcker lästa. Därför passade jag på nu i sommar med att kickstarta mitt läsande igen. Allt som allt han jag med sju böcker. Inte helt illa tycker jag.
 
 
 
Böckerna jag läste var Almost perfect och Just perfect av Julia Ortolon, The Iron trial av Cassandra Clare och Holly Black, The Luxe, Rumors och Envy av Anna Godbersen och Marshmallows till frukost av Dorothy Koomson.
 
Det kommer att komma upp recetioner på alla böckerna inom den närmsta framtiden. Tar dom inte alla på en gång om vi säger så.
 
Over and out!

Kommentarer :

#1: Anonym

Marshmallows till frukost o popcorn till middag, hm kanske kan va vått😂 Puss M

Svar: Haha får väll testa? Fast jag tror inte att det är bra att börja dagen med så mycket socker direkt på morgonen =P
TigerBumbi

skriven
#2: Anonym

Gahh, nått!!!!!

Svar: Hihi inte lätt att stava rätt alla gånger ^^
TigerBumbi

skriven
#3: Emelie Karlsson

Åh vad roligt att du har läst ett par böcker i Luxe serien, ser inte så mycket om dessa! Jag har inte läst dem än eftersom jag helst vill köpa dem (snygga covers!!) (jag är pank!!). Vad tycker du om serien?

Svar: Nej man ser inte allt för mycket om dessa böcker. Jag snubblade över dom på biblioteket för några år sedan och lånade dom. Jag föll pladask och köpte hem dom direkt så att jag skulle ha mina egna ex. Jag tycker att dom är bra och har en väldigt bra handling. Jag älskar karaktärerna i boken för dom är djupa och man förstår verkligen deras motiv bakom deras handlingar. Sen tycker jag också om att även om man tror sig veta utgången på storyn så vänder den runt både en och två gånger innan slutet och det tycker jag om med böcker. Allt ska inte vara förutsägbart. Hoppas du får läsa dom snart. ^^
TigerBumbi

skriven

Kommentera inlägget här :