Kawaiibox nr5

Jag fick hem  min senaste kawaiibox för nån vecka sedan. (Jag ska bli bättre på att uppdatera om dom när dom kommer.) Det här var då boxen för juli så det var lite sommartema även på denna box. Full med gulliga saker som vanligt var den i alla fall. Det jag lagt märke till med mina boxar är att dom är mer och mer misshandlade för varje gång när jag hämtar ut dom. Ännu har ingenting saknats eller varit trasigt (förutom en liten spegel men det var ganska väntat) så jag är glad för det lilla. Hoppas att det fortsätter åt andra hållet med mina stackars lådor så de håller ihop.
 
 
 
Det jag fick i den här boxen var i alla fall en hel del spännande. Jag fick en söt och mjuk sovmask, en liten gullig pillerburk (perfekt att ha med i väskan), ett litet fodral för busskortet, en godisstång (kim tyckte att den smakade som tuggummi utan själva gummibiten), ett hopprep, en liten söt gosedjursnyckelring, en kam, en fin penna, två olika sorters klistermärken och en påse med jordnötssnacks.
 
 
Allt var som vanligt jättegulligt. Jag älskar att få dessa boxar för det är som en överraskningspresent till mig själv. Mina favoriter i den här boxen var busskortsfodralet, pillerasken och pennan. Bra-att-ha-saker i gulligt utförande. Kan inte bli mycket bättre.
 
Nu när vi började terminen fick jag även en liten överraskning från en av mina kollegor som var i samma tema som det jag får i mina boxar. Finaste Nelly var i Tokyo på semester och då hade hon köpt några småsaker till mig i present. Jättegulliga klistermärken, kom-ihåg-lappar och små söta figurer. Blev superglad och överraskad. Jag har ju verkligen världens gulligaste kollegor.
 
 
Over and out!
Taggar: #kawaiibox;

Kommentarer :

#1: Anonym

Kram!

Svar: Kram ^^
TigerBumbi

skriven
#2: M

Jätte söta saker! Puss M

Svar: ^^
TigerBumbi

skriven

Kommentera inlägget här :