Nagelfix

Den senaste veckan har jag fixat mina naglar igen för första gången på rätt l'änge faktiskt. Det där med att fixa naglarna går verkligen i perioder för mig och ibland så går det rätt lång tid mellan gångerna. Den senaste veckan har jag fixat mina naglar två gånger med väldigt olika typer av lack.
 
Den första lackningen jag gjorde så  använde jag mig av ett graderingslack, eller ja tre för att vara lite bokstavlig. Det vill säga tre lack som man använder tillsammans på nageln för att skapa en cool effekt.
 
 
Lacket/lacken jag använder har jag köpt förut i en annan färg och tyckte att det var jättebra så nu tänkte jag att jag skulle testa det rosa. Jag älskar rosa! (Jag hade inte någon rosa period när jag var liten, har jag för mig i alla fall, så jag har den nog nu istället.) Jag blev inte besviken på det här lacket heller.
 
(Det är mer rosa i verkligheten.)
 
Det andra lacket blev ett mer naturligt lack med lite stenar och lite nageldekorationer. Väldigt minimalistiskt helt enkelt och det blev riktigt bra. Jag tyckte att det blev helt ok.
 
 
Over and out!

Kommentera inlägget här :