Ljus i mörkret

Nu börjar mörkret så sakta smyga sig på och jag vet att många tycker att det är jobbigt. Själv har jag inget problem med mörkret nu under hösten. Jag tycker faktiskt att det är ganska mysigt. Jag får ta fram mina fina ljuslyktor som jag har under hösten och fixa iordning med dom här hemma. Har man som jag massor av olika ljuslyktor får man allternera mellan dom och fixar med det med jämna mellanrum. För tillfället är det tidig höst som är temat här hemma och det kommer fortsätta from till slutet av oktober när det är dags att göra klart för Halloween.
 
       
 
   
 
       
 
Är det någon mer än jag som älskar hösten av just den här anledningen? Det är så mysigt med tända ljus och hela lägenheten känns annorlunda när jag har bytt ut mina ljuslyktor. Hade en kompis som tyckte att hon och hennes man använda för många ljus hemma hos sig men jag tror inte att det går att använda för många ljus. Eller jo, när det blir en brandfara är det nog för mycket. Eller om du använder mer ljus än du har råd med. Utöver det tycker inte jag att det går att använda för många ljus.
 
Over and out!

Kommentera inlägget här :