8år!

Igår fyllde min blogg hela 8år. Det har blivit en hel del inlägg här genom åren. EN del roliga och en del tråkiga, några positiva och andra mindre positiva. Det har ibland vart uppdatterat här varje dag och inbland har det gått flera veckor mellan inläggen. Jag skriver om min vardag och det vet ju alla att vissa dgar är mer intressanta än andra.
 
Jag är väldigt glad att jag har min blogg för den ger mig en möjlighet att gå tillbaka och läsa om vad jag gjort under dessa år. Det ger mig en chans att få en tillbakablick. <jag hade aldrig trott att jag skulle hålla på med min blogg såhär länge och fortfarande tycka att det var kul att skriva. Det gör jag nämigen. Även när uppdaterandet ligger på sparlåga så tycker jag att det är roligt, då är det bara livet runt omkring som tar upp mer plats och tid.
 
Grattis på 8årsdagen lilla bloggen och jag hoppas att jag får fortsätta skriva i minst lika många år till. Jag hoppas att ni vill fortsätta läsa.
 
 
Over and out!

Kommentarer :

#1: M

Grattis💐 Ser fram emot nästa 8år! Puss M

Svar: Tack ^^
TigerBumbi

skriven

Kommentera inlägget här :