100 träninngspass

Här kommer en liten uppdattering hur det går för mig med mina 100 tränigspass innan midsommar. Det går sakta frammåt. Har tyvärr inte blivit så många som jag skulle vilja men det kryper i alla fall framåt i antal. Just nu är jag uppe på 13/100. Jag önskar att vädret hade vart lite bättre så att mina joggingrundor kunde bli av. Får gå ut och gå annars känner jag. Det behöver bli mer motion framöver.
 
Just nu är det dock isen som stoppar mig från att jogga och jag funderar på att investera i ett par skor från ICEBUG. Det är skor med broddar i och alla jag pratat med om dessa skor har vart supernöjda med sina och sagt att dom verkligen fungerar. Har ni några erfarenheter av dessa skor? Bu eller bä? Små eller stora i storlekarna? Sitter dubbarna fast? Går det att jogga i dom? Dom kostar lite extra så jag tänkte att det var lika bra att få in fler synpunkter på dessa skor innan jag lägger några pengar på ett par.
 

Over and out!

Kommentera inlägget här :