Dag 29

En bekännelse

Hmm vad menas med det här egentligen? Vilken typ av bekännelse? Jag kan bekänna att jag är ett enormt stort Star Wars-fnoch att jag inte skäms ett dugg över att ha t-shirts/tröjor med Star wars-tryck på mig i tid och otid. Jag kan bekänna att jag älskar att läsa skvallertidningar. Jag kan bekänna att jag förmodligen skulle behöva en kurs i sminkning då jag har noll koll på vad jag gör. Jag kan bekänna att jag älskar Pokemon och kollar på den tecknade serien vrje morgon när jag käkar frukost. Jag kan bekänna att jag absolut inte har någon koll alls på mode och för det mesta tycker att det som finns i affärerna är ganska fult.

Det finns mycket som jag kan bekänna och inte ens tveka. Det finns inte mycket som jag döljer eller undanhåller. Fråg mig och sannorlikheten för att du faktiskt får ett ärligt svar på din fråga är rätt stor. Det finns självklart sådant som jag hellst håller för mig själv och då gör jag också det. Det är saker som jag inte skriver om här men ibland också saker som jag inte ens vill prata om. Dock får jag ju erkänna att jag är rätt öppen här i min blogg men att jag är ännu mer öppen när man känner mig utanför cyberrymden. Jag har inte många hemligheter och sannorlikheten är rätt stor att om du känner mig som person, om du tillhör den kategorin människor som jag ser som mina vänner, så vet du i stort sett allt om mig i alla fall.

Andras hemligheter och förtroenden bär jag dock med mig tills den dag jag tar dom med mig i graven. Det är inte mina hemligheter eller bekännelser att avslöja.

Over and out!  

Kommentera inlägget här :