Balkongmys

Jag vet att sommaren börjar lida mot sitt slut men det tänker jag ignorera så länge jag bara kan. Min balkong ligger i söderläge och tack vare att den liksom är inbyggd i väggen och inte sticker ut så är det nästan alltid vindstilla där. Det blir varmt och skönt på balkongen även när det inte är jättevarmt ute. Ibland blir det för varmt till och med. I och med att det är just söderläge är det ofta lite för varmt i solen och då är det bra med ett parasoll. I början av sommaren hittade jag ett perfekt parasoll på IKEA och köpte det plus en parasollfot. Det har bara tagit lite tid att verkligen få ut det på balkongen också.
 
 
 
Nu står i alla fall parasollet på plats och det är skuggit och skönt ute på balkongen även när solen skiner som mest. Helt klart ett köp som jag är nöjd med. En av anledningarna som gör att jag tänker låta bli att tänka på hösten en liten stund till och njuta av sommaren så länge jag kan.
 
Over and out!

Kommentarer :

#1: M

Ser jättebra ut! Hoppas det fina vädret fortsätter ett bra tag till så att du får njuta ordentligt på balkongen! Puss M

Svar: Jag håller tummarna ^^
TigerBumbi

skriven

Kommentera inlägget här :