Paket

Här om dagen fick jag ett sms om att jag hade ett paket att hämta ut från posten. (Ja, ni vet vad jag menar, posten finns ju inte egentligen.) Även om jag mycket väl visste exakt vad paketet innehöll så blev jag lika glad som om det hade vart en överraskning. Jag älskar att få hämta hem paket och öppna dom och se vad som finns i.
 
 
Den här gången var det ett paket från CDON och det fanns mycket spännande i den här kartongen. Den här gången innehöll paketet nämligen en massa filmer.
 
 
Den här gången var det två filmboxar, en säsong av Beverly hills 90210 och en massa disneyfilmer till min och Kims samling. Vi har en hel del disneyfilmer nu men vi saknar fortfarande många. Det är ett pågående projekt att samla in alla disneyfilmer om vi säger så.
 
Det här var verkligen ett roligt paket att packa upp. Nästa paket jag får hem kommer vara ett paket från PartyLite med beställningen från mitt ljusparty. Det ser jag fram emot minst lika mycket. Alltid kul att packa upp och titta på alla fina saker som man beställt.
 
Over and out!

Kommentera inlägget här :