Magisk vår

Jag har på sista tiden verkligen fått dille på att fotografera en massa vackra vårträd. Det är som att det finns vackra träd över allt som står i full blomm. Jag har en förkärlek till rosa körsbärsträd om någon ny lyckats missa den punkten. Jag tycker att dom verkligen är speciella och magiskt vackra. Det blir ett speciellt ljus runt dessa träd såhär på våren och jag ser det som ett säkert vårtecken när dom börjar blomma.
 
Här kommer ett par blider som jag tagit på lite olika ställen under den senaste veckan.
 
 
 
 
 
 
Det känns som att hela min blogg har blivit rosa nu under dom senaste veckorna och jag hoppas att ni står ut en liten stund till. Jag tror tyvärr att den här magiska våren snart är förbi och försommaren kommer krypande med mer grönska och andra vackra saker i naturen att fotografera.
 
Over and out!

Kommentera inlägget här :