Mys

Ikväll blev jag riktigt bortskämd av Kim. Vet inte riktigt varför men gissar att dte har något med min resa och faktumet att jag är förkyld att göra. Vad gjorde han då?
 
Han fixade en stor kopp med varm choklad till mig. KOmplett med vispad grädde och minimarsmallows. Och då gjorde han inte choklad i kaffemaskinen och inte bara O'boy heller, nej kakao och socker och värma upp allt i en kastrull på spisen. Det var många år sedan någon gjorde det för mig. Jag har gjort det själv ett par gånger men att någon annan fixat det åt mig var väldigt länge sedan.
 
 
Det blev nästan för sött men jag blev i alla fall väldigt glad över gesten. Alltid mysigt at bli lite bortskämd såhär en vanlig måndag. Tack älskling!
 
Over and out!

Kommentarer :

#1: M

Mmmm, vad gott! Krya på dig nu, gumman, så att du blir frisk till fredag!! Puss M

skriven

Kommentera inlägget här :