Höst

Jag verkligen älskar när träden får sina fina höstfärger. Jag vet att det betyder att det är höst och att snart har träden inga löv över huvudtaget och vintern är här. Inte riktigt ännu dock. Det är fortfarnade fullt av vackra löv på träden och massor av roliga lövhögar på marken. När det är torrt ute tycker jag att det är riktigt mysigt att gå igenom lövhögar och höra hur det prasslar under fötterna. Det får i alla fall mig att le och bli på bra humör. Det kan behövas nu när vi har vridit tillbaka klockan och mörkret verkligen har börjat ta över dygnet.
 
 
Det här vackra trädet står precis bredvid jobbet och jag blir glad bara av att titta på det. Det är som att det står ett helt träd med solljus där bredvid skolgården även under en molning dag som det har vart idag.
 
Over and out!

Kommentera inlägget här :