Uppdatering

Jag lovade att ge er en uppdatering om vikten så den kommer här nu. Var ju på möte på Itrim idag och då är det ju även vägning som gäller. Erkänner att jag var lite nervös men det hade jag inte behövt vara om vi säger så. Resultatet gjorde mig faktiskt rätt nöjd med min insatts.
 
 
Vågen visade att sen förra mötet så har jag gått ner 2,2kg. Det betyder att totalt har jag gått ner 6,2kg dom här veckorna. Det är fullt godkännt i min värld och jag är mycket nöjd med mig själv. Det här gav mig faktiskt en kick och motivationen till att verkligen fortsätta kämpa nu. Det känns lite motigt ibland men då gäller det helt enkelt att fokusera på målet och det här var en riktigt bra hjälp på vägen. Jag gör det här en gång under en begränsad tid och jag tänker göra det rätt så att jag slipper göra om det här någonsin igen.
 
Over and out!

Kommentera inlägget här :