Träningen

Det går frammåt med träningen och vikten. Träningen börjar kännas rolig och det är inte svårt att mottivera sig att gå till Itrim 3ggr i veckan nu. Ett tränigspass på 30min är inte svårt att plannera in och när det ligger så lägligt på vägen från jobbet så blir det ännu lättare.
 
Vikten går nedåt. Jag märker det väldigt mycket när jag helt plötsligt får på mig byxor jag inte har haft på jättelänge. Jag har tillexempel ett par jeans som jag inte ens fick upp över låren när jag började och nu kan jag nästan knäppa dom. Det är inte långt kvar nu. Provade dom senast i lördags och då gick det inte. Måste prova i helgen som kommer igen. Fortsätter det såhär så kommer jag kunna hämta upp mina kassar från källaren till midsommar. Det ser jag fram emot. Ska bli spännande att prova kläderna som jag la ner där för två år sedan.
 
 
 
Imorgon får jag svar på hur mycket mitt tränande har gett också. Imorogn är det möte på Itrim och det innebär ju även en tur upp på vågen. Jag har inte velat ha allt för höga förväntningar utan jag har lagt mina förhoppningar på 1,5-2kg. Har jag blivit av med mer än så blir jag väldigt glad. Lovar att jag talar om hur det går imorgon,
 
Over and out!

Kommentera inlägget här :