Ny favorit

I lördags var jag och M och shoppade. Det var dax för månadens storhandling plus att vi passade på att gå runt i lite fler affärer. Åkte ut till Port 73 och kollade runt. Krockade med Ann och Gunilla och vi tog en fika tillsammans. Var evigheter sedan jag träffade någon av dom så det var riktigt kul.
 
Hittade allt jag skulle ha och sen hittade jag en del som jag inte hade tänkt mig att köpa också. Hittade en fin liten tavla att ha över sängen bland annat.
 
 
Sen hittade jag det som lugnt har blivit min nya favvomugg. Hittade en hög smal mugg med ett jättefint mönster på. Köpte den och jag har använt den hela helgen sedan dess. Den var jättemysig att dricka ur och jag ångrar att jag inte köpte fler kan jag lugnt säga. Har ju börjat uppdatera min samling av muggar och jag gillar när mina temuggar är lite större men inte överdimmensionerade.
 
Over and out!

Kommentera inlägget här :