Dag 19

Innehållet i min väska
 
Haha den här kategorin tyckte jag var riktigt rolig. Jag vet att vi tjejer kan ha mycket underliga saker i våra väskor och ska jag vara ärlig är jag inte hundra på vad jag har i min väska jämt heller. Tog väskan jag har med mig till jobbet varje dag och kollade innehållet i den. Såhär såg det ut.
 
 
Mina två kalendrar. En för jobbet och en privat.
 
Första hjälpenväska, nässpray och en nässesär med alvedon, vätskeersättning, novalokol och liknande.
 
Jobbnyklar och jobbmobil.
 
Pennor
 
Extra hörlurar
 
En drös gamla kvitton
 
Sånt där alla tjejer bör ha i väskan. Bindor, näsdukar och tamponger.
 
En förpackning med en massa plåster och ja, jag jobbar med barn. Har alla möjliga roliga plåster i den här förpackningen.
 
Hittade ni någonting intressant i min väska? Jag lovar jag har fotat allt som låg i den just nu. Det var ju en del om vi säger så.
 
Over and out!

Kommentera inlägget här :