Gjort det igen

Då har jag åter gjort det igen. Totalt glömt bort min kära blogg. Inte så att jag har glömt bort den egentligen men den har liksom hamnat i andra hand efter min bästa kompis fjärrkontrollen. Har blivit kvällar framför TV:n nu om vi säger så. Mest för att jag har vart helt slut efter jobbet. Vi är ute rätt mycket och sol och frika luft brukar ju liksom ha den inverkan på en att man blir trött. Sen har det vart långa dagar på jobbet den här veckan också. Jag klagar inte men jag konstaterar att semestern nu i sommar inte kommer komma en dag för sent om vi säger så.
 
Ska försöka samla ihop lite energi till min fina blogg också. Det är ju kul att skriva här och se att det faktiskt är en del folk som läser. Sen om det kommer lite kommentarer någon gång ibland är det ju alltid ett plus i kanten det också.
 
Just nu är i alla fall mitt humör på topp. Det är fredag och jag har en lugn och skön helg framför mig. Imorgon går vi in i Juni och sommaren börjar rent offeciellt. Helt underbart! Själv sitter jag och lyssnar på ett par udda sommarfavoriter när det kommer till sommarlåtar. För tillfället är det Barnsta city släckers låt Asfaltssommar som går på repeat. Har den på en gammal reklamskiva som jag fick på ICA för typ fem år sedan och jag hittar inte låten någon annanstans så jag håller tummarna för att skivan inte går sönder.
 
 
Nu kör vi på sommar tycker jag. ^^
 
Over and out!

Kommentera inlägget här :