IKEA

Idag var jag och M på den där affären som är livsfarlig för plånboken. Vi var på IKEA. Jag skulle ha några fler glas men självklart lyckades några fler saker hitta vägen ner i shoppingkassen. Blev några ljus, måttband, påsklämmor och en ny matta till badrummet. Måste ju matcha mina nya snygga duschdrapperier så det fick bli en knallgul matta dit. Blev asbra när det väl kom på plats.
 
 
Det var mycket färre människor på IKEA än jag trodde att det skulle vara. Jag trodde att det skulle vara mycket folk i och med att det trotts allt var helg efter löning men sen är det ju påsk också och det betyder att folk förmodligen har bättre saker för sig än att gå på IKEA.
 
 
Jag lärde mig en sak idag i alla fall. Man ska inte lämna glas i en bil som står ute när det är kallt ute. Ett av glasen jag köpte hade spruckit när jag kom hem. Det var då jag var glad att jag inte köper dyra glas utan köper IKEAs glas för 5kr styck.
 
Over and out!

Kommentarer :

#1: M

Nej vad tråkigt, fast det betyder att vi får åka dit igen snart :) PoK M

skriven

Kommentera inlägget här :