Ny samling

Jag har kommit på en sak jag påbörjat nu i år, eller ja rent tekniskt sett förra året men i alla fall den här julen. Jag ska blrja samla på julgransprydnader. Det ska vara fina saker som är jag. Strävar ju alltid efter en riktigt överdekorerad disney-gran så det är ju bara att börja samla.Jag har ju i ett tidigare inlägg visat några av sakerna som bor i min gran och nu har dom fått lite nytt sällskap.
Ett rött fint litet sammetshjärta som jag fick av mormor.
Två söta badankor som jag inte kunde låta bli att köpa när dom kostade 7,50kr för båda två på rea.
 
Tre små julmuffins fick jag av Nadja i julklapp. Kunde inte passat bättre.
En snygg glaskula som både är glittrig och min favoritfärg. En riktig skönhet om jag får säga så själv.
Den här gången blir det en urstädning i jullådorna också när jag packar undan allt. Jag älskar julen och då vill jag ju ha plats för det jag verkligen vill ha och inte bara en massa saker jag aldrig använder som bara tar plats. Sen om jag rensar ut det gamla jag inte använder kan jag ju köpa nya fina saker.
Over and out!

Kommentera inlägget här :