Julen undanplockad

Dår var julen undanplockad för den här gången. Julgranen nedpackad och allting annat ihopsamlat och nedpackat i sina kartonger. I år ökade mitt antal kartonger för julsaker också med en kartong. Det blev för trångt med två så det fick bli en tredje kartong helt enkelt.Här har vi julgranen och kartongen med pynt till granen. Jag tog tag i en sak jag funderat länge på att göra. Rensa ur kartongerna på sånt jag inte använder och sen dela upp allt så att julgranen till exempel får en egen kartong. Sagt och gjort, nästa år behöver jag inte hämta upp kartongen med pyntet till granen förens jag sätter upp den. Rätt praktiskt om du frågar mig. Vi får se hur det blir nästa jul bara.Hur är det med er andra, har ni lyckats städa undan julen ännu?Over and out!

Kommentarer :

#1: M

Japp, här är julen också nedpackad så nu är det bara att vänta på årets jul hihi...puss M

skriven

Kommentera inlägget här :