Nya julkulor

Jag samlar ju på fina julkulor, eller dekorationer kanske är ett bättre ord för det är inte alltid kulor. I år blev det en julgran helt utan dom traditionella röda kulorna och det är jag faktiskt glad för. Nu kan jag börja göra julgranen mer och mer personlig för varje år. Jag kommer verkligen ha en helt överpyntad gran när det här är slut. Fick lite fina saker i julklapp som jag hängde upp i granen.
 
  
Fick två fina Star Wars-"kulor" av min kollega. Med dom blev granen underbart nördig.
Tack N.
 
  
Två jättefina hjärtan fick jag av en annan av mina kollegor. Dom gjorde sig fint i granen dom också och sprider värme varje jul framöver.
Tack S.
 
Sen har vi ju kommit in i den bästa tiden på året att köpa nytt pynt till granen. Alla julsaker börjar ju reas ut direkt efter julafton och det tycker jag om. Jag väntar gärna tills dess med att köpa nya fina kulor till granen och annat fint man kan tänkas hitta. Halva priset och ibland ännu mindre är inget jag klagar över. Var och handlade här om dagen och då hittade jag dom här fina sötisarna som kommer få vara med och pryda nästa års gran.
 
 
Vi får se om jag hittar något mer fint pynt att hänga i granen nästa år eller om det här var tillskotten för den hr gången?
 
Over and out!

Kommentera inlägget här :